Програма (2014)
Вартість участі:
- для членів Асоціації ІТК - 300 грн
- для участників - 500 грн
13:30-14:00 |
|
14:00-14:05 |
Ігор Коваль, виконавчий директор, асоціація "Індустріальний Телевізійний Комітет"
|
14:05-15:35 |
Модератор секції:
Ігор Коваль, виконавчий директор, асоціація "Індустріальний Телевізійний Комітет"
Новели законодавства у сфері реклами, практика застосування
Ольга Хмарук, керівник юридичного відділу, Starlight Brand Content Застосування законодавства про рекламу Антимонопольним комітетом України: принцип правової невизначеності
Лана Сінічкіна, партнер, юридична фірма "Arzinger"
Недобросовісна реклама – повноваження АМКУ?
Вікторія Пташник, партнер, юридична фірма "Droit" Використання метафор у рекламі – як їх розуміють гравці ринку та державні органи
Олена Андрієнко, керівник юридичного відділу, Publicis Groupe Ukraine Фармацевтичні компанії в ролі спонсорів: правові питання
Борис Даневич, адвокат, партнер, Marchenko Danevych
Ігор Коваль, виконавчий директор, асоціація "Індустріальний Телевізійний Комітет" Олена Андрієнко, керівник юридичного відділу, "ММС Ком’юнікейшн Україн" (Publicis Groupe Ukraine) Ольга Хмарук, керівник юридичного відділу, Starlight Brand Content |
15:35-15:55 |
|
15:55-17:00 |
Участь фізичних осіб у телепроектах: різновиди та особливості оформлення.
Дмитро Савчук, старший юрист, юридична фірма "Лавринович і Партнери"
Реформування оподаткування галузі кіно- і телевиробництва
Євгенія Дербал, юридичний радник, Film UA Group Підходи до захисту прав інтелектуальної власності на телевізійні продукти Наталія Мещерякова, партнер, AstapovLawyers
Євгенія Дербал, юридичний радник, Film UA Group Олена Бебес, керівник юридичного відділу, Star Media Олег Яким’як, керуючий партнер, юридична фірма "Кушнір, Яким’як і Партнери" Сергій Зленко, юрисконсульт, 1+1 |